2017. december 28., csütörtök

Szumma szummárum 2017

Képek: Pinterest
Az idei szummázás egy kicsit más... Mert az évem – könyves és olvasós szempontból – nem egészen úgy alakult, ahogy terveztem. Nagyon keveset olvastam. Még kevesebbet írtam. Bejegyzést is, mást is... Kivéve bevásárlólistát. Azt elég sokat írtam... :D

Azt hiszem, hogy talán sok lett magammal szemben az elvárás. Bejegyezni akkor is, ha nincs kedv. írni arról is, amiről nem esik jól. A sok reci. Egy mások által nagy ígéretekkel kecsegtető pályázat, amiből még csak szikra sem lett... Ez volt az egyik oldal. A másik pedig a lány, na jó, nő, aki nagyon erősen, intenzíven elkezdett kifelé is élni. Az utolsó könyves bejegyzésem márciusban keletkezett (Tom, kicsi Tom), és valóban stimmel, mert megérkezett a tavasz, s én akkor lettem ravasz. :D Mentünk állandóan, mint a mérgezett, de boldog(!) egerek, nem bírtam megülni sem a fenekemen, se egy könyv felett. Látni akartam, tapintani, érezni, utazni, biciklizni, őrjöngeni. A könyveket egy picit lecseréltem zenére ♫♪, és ahány könyvet nem olvastam el, helyette voltam egy koncerten. Ha ezt mégis számszerűsítem, akkor cirka 50 koncert! Azért az nem semmi?! :D


De mindenkit megnyugtathatok, hogy a könyvek és olvasás iránti szeretetem nem múlt el! Vissza-vissza tér, és ha nem is annyit, nem is olyan intenzitással, igyekszem válogatni, méghozzá jól válogatni, és olvasni! Ha éppen más nem, hát a villamoson. Kész szerencse, hogy elég messze dolgozom a lakhelyemtől! :) 

Idén, sajnos, most már azt hiszem kijelenthetem, hogy a saját kihívásomat sem sikerült teljesíteni, amit leginkább a gyönyörű plecsni miatt bánok, amit molyon be lehet érte zsebelni... Na meg persze a sok olvasási élmény miatt, amitől megfosztottam magam... De nekem az is nagyon nagy öröm, hogy többen írtatok, hogy mennyire tetszett a kihívás, és az idei kategóriák is. Szerintem, ha kudarcot is vallok, mint résztvevő, azért jövőre is megálmodok kategóriákat, hátha többeknek örömet szerezhetek vele. :) És ki tudja, talán még én is újra megtáltosodom... Akarom mondani megkönyvesedem... Megmolyosodom... :D


Élményekben gazdag és szép évet zárok, ezért nem szomorkodom. Másik szenvedélyem az utazás terén is sikerült rekordot döntenem, egy év alatt négy ország látogatásával, ebből kettő eddig szűz-terep. :) 

Azt hiszem, már csak az egyensúlyt kell megtalálnom a kint és bent  között, és akkor minden rendben lesz!

Köszönöm, ha olvastok! A statisztikából, legnagyobb meglepetésemre azt látom, hogy én ha néha kicsit le is mondtam a blogról, ti nem tettétek! Ennek szívből örülök! Erőt és kedvet ad a folytatáshoz! :)



Kívánok Mindenkinek könyvekben, álmokban, kintekben és bentekben boldog Ünnepeket, vidám szilvesztert és olyan Új Évet, amilyet csak szeretnétek! 
Miamona

14 megjegyzés:

  1. de jó, téged is látni! bár hiányollak, szerintem teljesen jól csinálod. az utazás, a máshol levés mindig élmény. az a fontos, ha visszanézel, ne legyen hiányérzeted.:)

    VálaszTörlés
  2. Hát welcome back! Örömmel láttam a szumma szummárumot, és várni fogom akkor az MRC-det is, amit bizony - szép plecsni ide vagy oda - én is elbuktam idén... Van ilyen! Néha a kint fontosabb, vagy vonzóbb néha a bent szomorúbb szóval mindig van valami. :)
    Látom azért az oldasávból, hogy most rákaptál picit az olvasásra! Tök jó lenne egy-két könyves poszt is, akár csak benyomásokról, zanza, vagy valami. Persze hogy olvasunk ;) Én is többször visszatértem idén hozzád, amikor olyan könyvet olvastam, amit már te is. :) Szerintem lehet, hogy még egy kommentemet nem is engedted fel valahol Gavaldánál :D Check your spam! :D
    4 új ország és 50 koncert, hát ez egy igazán remek fémjelzése egyébként az évednek, lehetne akár egy képzeletbeli kitűző is rajta. :)
    Csodás új évet neked, kicsit több könyves tartalommal (önzőségem diktálja eztet) és persze legalább ennyi jó és új élménnyel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi PuPi! :-* Te is elbuktad? Ó, nem baj, van ilyen... :)
      Igen, olvasgatok azért. :) Ha jön róla mondanivaló, írni is fogok...
      Megnézem majd a kommentet, bocsika :D Múltkor valami nagyon alap dolgot meg kellett már gugliznom, mert elfelejtettem hogy kell :O :D
      Köszönöm a jókívánságokat, ígérem, hallasz még felőlem jövőre is! ;)

      Törlés
    2. Hacsak el nem olvasok még holnap éjfélig legalább egy könyvet, ami Isztambul/török író, van benne nyugger rocker és déli regény is egyben (öhm), vagy egy hazai fantazmagóriát (is), akkor igen, el. :D De majd írok egy kihívásokról szóló posztot. Most így alakult. :)

      Remélem is! ♥

      Törlés
  3. Mia, sose bánd a kihívás elbukását, cserébe pótolhatatlan élményekkel gazdagodtál, s nyilván idén erre volt szükséged. :) Szerencsére a könyvek nem tűnnek el, a polcodon várják, mikor veted magad közéjük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bánom... annyira... :D Igen, így van, az élmények kellenek, nélkülük nem olyan jó az élet. :)

      Törlés
  4. Ja! És elképesztően cuki/szép képeket választottál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerelem volt első látásra nekem is :)

      Törlés
  5. Szia Miamona!
    Örülök, hogy visszatérsz, de annak még jobban, hogy ennyi élménnyel gazdagodtál! Idén is hasonlóan pezsdítő élményeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bubu, köszönöm, ennél szebbet nem is kívánhatnál! Én is neked hasonlóakat! :)

      Törlés
  6. Ismerős, bár nekem "csak" 24 koncert és 4 utazás jött össze két országba, de az olvasáshoz amúgy is nagyon nyugtalan voltam. De januárban eddig nyolc olvasmányom volt, úgy fest, a tél kicsit visszazökkentett engem ebbe. Hátha neked is segít. ;)
    Jó egyensúlytalálást az idei évre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Csak"?! :D Nem semmi! :)
      Igen, én is ezt érzem, bár megint belassultam, de most nincs az a zavaró érzés, hogy nem jó ez így... Ez van, és kész, lesz, ahogy lesz, meg, ahogy jólesik! :)
      Köszi és viszont kívánom! ;)

      Törlés