2013. november 23., szombat

Olvasmányaim 2013


Mivel az utóbbi időben sajnos adós vagyok pár bejegyzéssel, így arra gondoltam nem árt listába szednem miket is olvastam/ olvasok idén, hátha csak a listám láttán is tudtok többen szemezgetni.

Sajnos nem ígérhetem, hogy mindenre lesz bejegyzés, mert van, amit már túl régen olvastam, és megkopott az emlék, illetve az idővel továbbra is hadilábon állok, de legalább a szándék megvan. :)
Igyekszem majd legalább ezt frissítgetni, és persze azért még a bejegyzés írásról sem mondtam le. :)

Jó mazsolázgatást!





1. Daniel Keyes: Az ötödik Sally
2. Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
3. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
4. J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
5. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
6. J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz Serlege
7. J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje
8. J. K. Rowling: Harry Potter és a Félvér Herceg
9. J. K. Rowling: Harry Potter és a Halál ereklyéi
10. Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz
11. Galgóczi Dóra: Felpróbált életek
12. Michael Ende: Momo
13. Galgóczi Dóra: Megszülethettél volna
14. Avery Corman: Kramer kontra Kramer
15. Romain Gary: A virradat ígérete
16. Joanne Harris: Csokoládés barack
17. Fehér Klára: Bezzeg az én időmben
18. Thury Zsuzsa: Mostohatestvérek
19. Bartis Attila: A nyugalom
20. Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve
21. Garay Zsuzsanna: Találkozások
22. Ljudmila Ulickaja: Életművésznők
23. Eric-Emmanuel Schmitt: Ibrahim úr és a Korán virágai
24. Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
25. Rachel Seiffert: Lore
26. Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani?
27. Schäffer Erzsébet: Káprázat az élet!
28. Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn
29. Robert Fulghum: Már az óvodában megtanultam mindent, amit tudni érdemes
30. Mariolina Venezia: Ezer éve itt vagyok
31. Neil Gaiman: Óceán az út végén
32. Katherine Paterson: Bridge to Terabithia
33. Torey Hayden: Szellemlány
34. Emylia Hall: Nyarak könyve
35. Alice Sebold: Komfortos mennyország
36. Karen Thompson Walker: Csodák kora
37. Jodi Picoult: Egyszerű igazság
38. Alessandro Baricco: Selyem
39. Alessandro Baricco: Harag-várak
40. Polgár Vera: Svédasztal
41. Amy Tan: The Joy Luck Club
42. Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai


Könyvek, melyeket majdnem olvastam:

-1. 
Nyáry Krisztián: Így szerettek ők
-2. Jostein Gaarder: A narancsos lány
-3. Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani?

3 megjegyzés:

  1. Ez jó ötlet! És még egy esetleges összegzős poszthoz is jól jöhet majd, mert olyankor igen fárasztó kikeresgetni a linkeket (tovább tart, mint megírni a posztot :D)
    Elolvastad a Joy Luck Clubot is már? Óóó, arról várnék egy posztot :) de a Svédasztal is érdekelne, hogy végül mennyire jött be. Vas Teréz boldogsága? Akkor rád gondoltam közben :)

    Egyébként nagyon egy hullámhosszon voltunk ma, most kezdtem posztot írni, abban is az idei olvasmányokról lesz szó, egész nap ezen kattogtam, majd lesd meg ha kész lesz :) - bár te most nem tudsz majd benne játszani, pont ez után a listád után :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már előre dolgoztam az évzáráshoz is. :) És még ezen az aránylag kis számon is meglepődtem, mert azt hittem kevesebbnél tartok. Ó, játék? Meglesem, nem baj, ha most nem játszhatok. Néhány értékelésembe is beleolvastam, és olyan jó volt kicsit visszamenni egy-egy könyv hangulatába. :)

      Törlés
    2. Szép adag, és nagyon jó könyvek :) :)
      De játszhatsz, semmi akadálya, csak ha megnézed, pont a listád összeállítgatása után könnyebb dolgod lesz :)

      Törlés